"

Public Relations v centru Brna

14. 01. 2013 , aktualizace: 11. 08. 2014 Sdílej na CentrumBrna.cz

Public Relations zjednodušeně slouží k tomu, aby Vaše firma dokázala oslovit své stávající zákazníky, informovala je o nabídce a budovala jejich zákaznickou loajalitu – tedy důvěru a věrnost. Dále musí oslovovat potenciální nové zákazníky a předat jim poselství o Vaší jedinečnosti a významu, pro které se jim vyplatí Vás navštívit. Je to dlouhodobý proces, jehož výsledkem je dobré povědomí o Vašich aktivitách a dostatek klientů, kteří se budou rozhodovat pro Váš produkt, aniž by nad tím museli dlouze uvažovat.

Málokterá menší firma v centru Brna zaměstnává vlastního PR specialistu, který by jí vypracoval komunikační strategii spolu s mediální analýzou a následně plnil redakční práci a šířil tiskové zprávy a články. A pokud ano, obvykle nakonec narazí na problém s jejich umístěním. Rádia i tištěná média si zveřejnění těchto „komerčních sdělení“ nechávají platit, takže zbývá určitá část zájmových internetových portálů a sociální média. Nebo nakonec placená reklama, ale víte, kde se vyplatí a jak má vypadat? Na to by Vám odpověděla právě výše zmíněná komunikační strategie (co a jak komunikovat) a mediální analýza (ve kterém médiu).

Je facebook řešení?

Za nejčastější řešení se označuje facebook. Samozřejmě, svůj účet zde má dnes již téměř každý a užívání je zdarma. Málo uživatelů však facebook používá tak, že by klikalo na postranní bannery nebo snad ztrácelo čas čtením komerčních sdělení nemluvě o jakémkoli delším čtení vůbec. Lidé „olajkují“ peprné fotky z večírků, nasdílí oblíbené písničky, ale často si v záplavě netříděných informací ani nevšimnou, že jejich blízký kamarád zrovna slaví narozeniny. Událostí všeho druhu je zde přehršel, a tak člověk na pozvání mnohdy ani neklikne, natož aby si napsal datum do diáře. Spíš než s účelným PR se nejčastěji facebook spojuje s termínem „prokrastinace“ – bezúčelným zabíjením času.

Podnikáte v centru Brna?

rovAn promostudio funguje v centru Brna již přes 10 let, takže před i „po“ facebooku a díky svému místnímu know-how navrhlo řešení takřka „na klíč“. Jestli čtete tyto řádky, potvrzujete, že je to řešení účinné. Konkrétní odpověď na otázku Public Relations v centru Brna je unikátní městský portál CentrumBrna.cz. Jde o sofistikovaný víceúrovňový nástroj, který ušetří spousty práce Vašemu specialistovi na PR, ovšem při troše snahy jej dokážete ovládnout i Vy sami. Nabízí neomezený prostor pro Vaše články, akce, tiskovky, soutěže, ankety, blogy, fotoreporty atp. a zároveň představuje jasný a přímočarý zdroj informací pro tu správnou cílovou skupinu - tedy všechny, kteří se do centra chystají za nákupy, kulturou, zábavou, službami nebo dobrým jídlem.

Zaujali jsme Vás?

Máte zájem o informace,  jak se můžete zapojit?

Napište nám na: vase@centrumbrna.cz nebo zavolejte na 739 201 777.

Koordinátoři projektu Vás navštíví přímo ve Vašem provozu, navnímají jeho atmosféru, zjistí Vaše potřeby a předají Vám kompletní informace pro zapojení do sdružení tak, aby jste se mohli prezentovat na městském portále a  mohli využívat další výhody, které sdružení poskytuje.

 

Vaše CentrumBrna.cz


Jinde na CentrumBrna.cz


HLAVNÍ PARTNEŘI