Internetový časopis centra Brna

"

Ondra Cabalka: Rok 2017 bude rokem Centra Brna

10. 02. 2017 , aktualizace: 16. 02. 2017 Sdílej na CentrumBrna.cz

Ondro, prozraďte na sebe nejprve 3 vlastnosti, které vás charakterizují…

Jsem diplomat, společenský člověk… a taky jsem rodinný typ. Celý život jsem se těšil na založení rodiny, nyní mám 2 děti, takže po osobní stránce jsem velmi spokojen.

Kde vás v Brně nejčastěji potkáme?

Samozřejmě v samém centru. Nejčastěji na České nebo kolem Mendláku, když kousek odsud sídlí i Centrum Brna. Svá odpoledne pak vcelku pravidelně trávím v pivnicích, kde pracuji u dobrého piva.

Klidně nějaké jmenujte…

Kdybych měl vybrat tři, tak moje nejoblíbenější je Zelená kočka, které se také starám o Facebook. Dále je to pak určitě Ochutnávková pivnice na Lidické a nesmí chybět ani Hluchá zmije na Veveří.

Cesta obchodníka

Jak se z člověka stane obchodník?

Dlouhou dobu jsem se pohyboval kolem ekonomie, peněz nebo obchodu, už jen proto, že můj otec přes 20 let podniká. Sám jsem navíc vystudoval podnikatelskou fakultu, takže se dá říct, že jsem k tomuto odvětví tíhnul téměř celý život.

Takže jste se v obchodě pohyboval hned po škole?

To úplně ne, moje první větší pracovní zkušenost byla v tiskárně :). Poměrně záhy jsem ale zjistil, že to není to pravé ořechové a konečně zamířil do obchodního odvětví.

Kam přesně?

Spolupracoval jsem na různých internetových projektech z oblasti gastronomie, např. na dřívějším „meníčkovém“ serveru Lunchtime. Později jsem zabředl i do wi-fi marketingu. Jinými slovy, když se dnes v brněnské hospodě či restauraci připojíte na wi-fi a musíte přejít přes přihlašovací formulář, mám v tom pravděpodobně prsty já.

V současnosti se staráte o sociální sítě více než třiceti brněnských gastro provozů. Kdy se vaše záliba v této oblasti zrodila?

Bylo to kolem roku 2013. Spolupracoval jsem s mnoha restauracemi či pivnicemi a zároveň viděl, že jejich aktivita na Facebooku není dvakrát slavná. Rozhodl jsem se jim s tím pomoci a postupem času se dostal až na současný počet klientů.

2017 = rok Centra Brna

Dnes jste ale především tváří obchodního oddělení Centra Brna. Jak tohle spojení vzniklo?

Historie tohoto vztahu je bohatší, než se na první pohled může zdát. S Centrem Brna totiž došlo na malé oťukávání už v roce 2014. Tehdy to ještě nevyšlo, loni v srpnu jsme se však s panem Pavlíčkem a panem Vágnerem potkali znovu a nakonec k sobě našli tu správnou cestu.

Co od působení v Centru Brna čekáte?

Drtivou většinu mé dosavadní klientely tvořily subjekty z gastronomie, takže se těším, že si svou působnost rozšířím o různé obchody či služby. Velkou výzvou je pro mě také oživení Centra Brna na sociálních sítích nebo akce typu Pivem Brnem, které chystáme. Je se opravdu na co těšit. Rok 2017 zkrátka bude rokem Centra Brna.


Jinde na CentrumBrna.cz


Partneři projektu CentrumBrna.cz