"

CentrumBrna.cz představuje tým - Roman Vágner

09. 05. 2012 , aktualizace: 03. 01. 2018 Sdílej na CentrumBrna.cz

Projekt CentrumBrna.cz představuje moderní městský marketing, řeší otázky podpory prodeje, image buildingu a podporuje cestovní ruch. Projekt je budován na principech spolupráce a provázanosti všech subjektů a institucí (státní správa, soukromý i neziskový sektor).

Roman Vágner je  Brňák tělem i duší. Po několikaletých zkušenostech z oblasti obchodu a marketingu v roce 2012 představuje se svým týmem filozofii projektu Oživení centra Brna a podpory podnikání , jehož hlavním pilířem je Life & Style internetový časopis CentrumBrna.cz.

OT: Co vás přivedlo k myšlence vytvořit  projekt na podporu kamenných provozů?
OD: Původní myšlenka je „stará“ téměř sedm let. Od roku 2005 pracujeme na marketingových projektech, které jsou stavěny na principech spolupráce, obchodní provázanosti a následné prosperitě všech aktivních subjektů. Jako lidé věříme v sílu sdružení a soudržnosti. Jako marketingové studio přinášíme do našich projektů také marketingovou provázanost, která je nezbytnou součástí podpory prodeje a růstu. Sdružení a marketingové propojení kamenných provozů napříč všemi obory a jejich prezentace jako celku je tedy zásadní a správnou cestou, jak podpořit růst tradičního maloobchodu a oživit centrum města. Tuto filozofii a její hodnoty jsme začali od listopadu 2011 zhmotňovat také v projektu CentrumBrna.cz. 

OT: Co podle Vás chybí centru nejvíce?
OD:  Jednoznačně informace. Projekt podpory prodeje jsme zpracovali jako reakci na vývoj trhů za poslední roky. Neříkám, zda je trh takový nebo makový, ale je jiný. Pokud budu mluvit za centrum města, kde také již několik let sídlíme, tak z pohledu ekonomiky mnoha subjektů změnu pociťují. Osobně jsme o tom hovořili na jednání s podnikateli z mnoha oblastí a došli jsme k závěru, že hlavním faktorem, pokud nebudeme uvádět problém s parkováním a marketing shopping center,  je informovanost lidí o tom, co se vůbec v centru děje – co je nového v obchodech, ve službách, jaké jsou akce a další. Neexistoval komplexní balík informací na jednom místě v uživatelsky příjemné formě. Zajistit ucelenost informací o životě v centru je však pouze  jedním z kroků, které jsou v rámci změny mediálního obrazu centra třeba udělat. 

OT: Jak jste tedy vyřešili nedostatek informací o centru?
OD: Již několik let vyvíjíme vlastní informační a publikační on-line systém. Projekt CentrumBrna.cz a především nový městský portál se jako první v České republice mohou pochlubit unikátním on-line řešením, které umožňuje správu jednotlivých prezentací v rámci portálu a řeší vnitřní i vnější komunikaci zapojených subjektů, které spojuje společný zájem i místo – tedy oživení centra Brna. Toto řešení ocení především uživatelé portálu, kteří se tak dostanou k naprosto aktuálním informacím z tradičních kamenných obchodů, služeb, z kuchyně špičkových brněnských restaurací, které patří mezi nejlepší gastro provozy v republice. Na portálu uživatelé také naleznou zajímavé události v brněnských klubech a nedílnou součástí jsou i akce kulturní a sportovní. Samozřejmě nechybí ani oblíbené slevové akce v období sezónních výprodejů.

OT: Co na to říkají podnikatelé z centra?
OD: Uvědomujeme si, že jsme přinesli revoluční myšlenku na trh městských a lifestylových portálů, a to plnou administraci ze strany všech aktivních subjektů. Což také znamená neomezený prostor, který přímo vybízí pro další budování povědomí o značce. Díky plné administraci portálu si mohou naši klienti pohodlně koordinovat jednotlivé kroky svého PR. Znamená to však také vzít za tyto kroky zodpovědnost. 

OT: Přibližte prosím našim čtenářům, jak bude tento web fungovat a kterých oblastí se bude dotýkat.
OD: Celý portál je postaven na jednoduchosti z pohledu uživatelů. Na moderním designu a architektuře celého portálu. Je fresh pro náctileté, moderní pro mladé a intuitivní pro moudré, což jsou uživatelé nad 50let.

OT: Co je podle Vás ono centrum Brna?
OD: Středobodem je bez pochyby Náměstí Svobody a hranice vnímáme v dosahu takovém, kam jste schopen z náměstí dojít procházkou cca do 15 minut.

OT: Kdy bylo CentrumBrna.cz oficiálně spuštěno?
OD: Za oficiální datum považujeme 21. února 2012, což byl tento rok i vrchol a poslední den masopustu. 

OT: Kolik partnerů jde s Vámi „do začátku“ a kolik myslíte, že se ještě přidá?
OD: To, že má projekt za šest měsíců zpracováno více jak 150 prezentací partnerů napříč všemi sektory, považuji za obrovský úspěch. Za úspěch toho, že se nám daří myšlenka projektu dobře šířit. Věřím, že se přidají ti, které zaujme filozofie naší práce postavená na vztahu, komunikaci a věrnosti klientů.

OT: Vypadá to jako docela náročný projekt. Je někdo nebo něco, co Vám v přípravách pomohlo či pomáhá?
OD: Víra, že to co děláme, má význam pro lidi. Poděkoval bych zde velmi rád mému dlouholetému IT kolegovi Ladislavovi Pavlíčkovi za odvahu a vůli jít do nových "vod". Respekt a úctu posílám  mé ženě Lence za podporu po celou dobu vývoje projektu. Poděkování a poklonu upřímně vyjadřuji také všem partnerům, kteří do projektu vstoupili, akceptovali porodní bolesti a můžeme s nimi CentrumBrna.cz provozovat. 

OT: Můžete nám prozradit nějaké zajímavosti z přípravy projektu?
OD: Nejzajímavější je samotné jednání s podnikateli či manažery jednotlivých provozů. Nejkratší jednání 20 minut, nejdelší 2 a půl hodiny. Energetický výdej srovnatelný. V obou případech jsme mluvili jen o filozofii projektu. Vždy jsme se domluvili na spolupráci.

OT: Máte nějaké motto?
OD: Ano…S námi máte srdce města jako na dlani ;-)

Otázky "na tělo" najdete v lifestylovém rozhovoru ZDE.


Jinde na CentrumBrna.cz


HLAVNÍ PARTNEŘI