"

Sloužit zákazníkům? Tajemství přidané hodnoty.

16. 01. 2016 , aktualizace: 18. 01. 2016 , akce již proběhla Sdílej na CentrumBrna.cz

Služby - nejsložitější řemeslo. Vzdušné zámky, které odlišují, motivují a generují zisk! Tajemství skrytého potenciálu - jak služby zefektivnit je ve spolupráci jednotlivých oddělení či profesí ve firmě.

Generální ředitel, ekonom, marketér, obchodník, provozní i personalista. Ti  všichni mají své silné a slabé stránky a více či méně využívají synergie napříč firmou. Kde jsou třecí plochy? Jak se zbavit alibismu? Jde opravdu především o pozitivní hodnocení výsledků našeho oddělení? 

Ptáte se?

Jaké zkušenosti mají úspěšní obchodníci, kteří prodávají služby již několik let?

Jak služby efektivně nastavit a průběžně kontrolovat?

Jak stanovit ceny hodnotit rentabilitu?

Jak správně komunikovat služby?

Jak řídit provozní personál, který v praxi poskytuje služby?

Jak najít vhodné zaměstnance a obchodní partnery vzhledem k maximální efektivitě služeb?

Na Veletrhu řešení, v únoru 2016 v Brně potkáte zkušené obchodníky, kteří se podělí o své know how, jak se jim daří služby prodávat. Získáte návod, jak stanovit ceny, které budou generovat zisky a jak pracovat s rozpočty a náklady. Nakouknete pod pokličky těch nejlepších kuchařů,  kteří uvařili skvělé kampaně, o kterých  se dlouho mluvilo i psalo. A mnoho dalších oblastí. Dozvíte se o dvou zásadních novinkách v marketingu – B2B sociální síti a aplikaci na výrobu mobilních aplikací.

To celé formou, která vám bude vyhovovat.  Každý řešitel má přesně pět minut na to, aby vysvětlil přínos svého řešení a motivoval vás k individuální diskusi nad vašimi  konkrétními potřebami v rámci druhé networkingové části programu Veletrhu

Více informací naleznete na www.veletrhreseni.cz

Cena: 490 Kč za účastníka. 


Jinde na CentrumBrna.cz


HLAVNÍ PARTNEŘI