"

Osobní přístup je klíčem ke spokojeným klientům

12. 10. 2016 Sdílej na CentrumBrna.cz

O klienta jde až na prvním místě. To si dobře uvědomujeme i ve společnosti MBI, kde se kromě poradenských a finančních služeb snažíme našim zákazníkům nabídnout i něco navíc. K tomu potřebujeme lépe poznat jejich potřeby, přání a způsob života. A jak lépe toho dosáhnout než prostřednictvím osobních setkání?

Poslední takováto akce proběhla ve spolupráci s novým partnerem MBI, cestovní kanceláří NATOUR. V příjemném prostředí MBI Storu si návštěvníci poslechli povídání o Rize a Kyjevu – dvou destinacích, které se letos staly opravdovým cestovatelským hitem. Program akce zpestřily ochutnávky exotických rumů a kávy od společnosti Dobrýkafe.cz a také soutěž o vstupy do wellnesscentra Infinit Maximus.

Další příležitostí pro společné setkání je konference MBI PODNIKEJTE CHYTŘE, která se koná už 13. 10. 2016. Cyklus přednášek je určený nejen pro podnikatele, ale i pro ty, kteří o založení vlastní živnosti či firmy teprve uvažují. O tipy v oblasti etikety a efektivní komunikace se zákazníkem se podělí špička ve svém oboru, bývalý mluvčí prezidenta Václava Havla Ladislav Špaček. Dále se můžete těšit na úspěšného kouče a poradce českých top manažerů Petra Kadlece a další. 

V MBI věříme, že naše akce přinášejí klientům nové zážitky, užitečné informace a zároveň inspiraci, ať už z nově nabytých znalostí nebo setkání s úspěšnými lidmi. Nám pak přinášejí unikátní možnost poznat naše zákazníky nejen po stránce profesní, ale také osobní. O chystaných setkáních průběžně informujeme na našich stránkách na Facebooku, tak nás nezapomeňte sledovat!


Jinde na CentrumBrna.cz


HLAVNÍ PARTNEŘI